Turbo_FB Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har en Caddy 1.6 liter diesel som plutselig har begynt å stoppe etter at jeg har kjørt et lite stykke. Den går greit på tomgang men straks jeg begynner å kjøre så dauer den gang på gang. Dette er jo samme motor som i Golf 1 diesel. Har byttet diesel filter og sjekket returen og alt var ok. Noen som har noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 dieseldyr? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 jeg sliter med det samme på bilen min.. :( men jeg må ha diesel over reserven, vist ikke begynner den sånn.. og jeg tror det er diesel pumpa mi som er sliten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg