t_rally Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Stjålet i Drammen i dag, tinngrå med lys grå cab! Om bilen sees, kontakt 91654034 (meg) eller politiet på 32805500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 skal si fra om den kryper oppover Bærum. Veldig kjipt at sånt skjer, får håpe han som har gjort det blir straffet! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hmm... Så en grå cab på Shell barkerøya just nu, 5-10 min sida, la ikke merke til cab-taket, men den hadde Gti felger fra tidlig 80-tall.... Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jeg har alu originale sportsfelger på min ....hm skal vi se .....om jeg finner bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Beklager, da har jeg ikke sett den, lykke til!:) Skal holde øynene åpne på vidt gap! I'll sure let you know! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Flott - takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Februar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Da er bilen funnet og reparert og nesten tilbake i samme stand som den var! Det morsomme oppi dette her var at jeg under rydding etterpå fant noe som må sees på som sterkt uheldig for gjeringsmannen. Der lå det nemlig et brev i fra Helse Sør - med fullt navn og adresse - jammen bor ikke fyren i Drammen. Gjett om han har noe å svare for - og jeg skal jo seff ha tilbake mine utlegg på dette her :ssip: HUrra for tyver med IQ som står til skonummeret. På arket var det og notert et jentenavn med penn og en firesifret kode (mobilpin eller minibank koden hennes tipper jeg) - og jammen bor ikke jenta på samme adresse - telefonkatalogen.no er kjekke greier :partyon PS: Jeg er seff såpass real at de skal få tilbake caps og lue som de glemte i bilen vampire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Så jævlig kult!!!! Bruk litt list og kløkt nå så.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ha ha. IQ er en fin bil. dette skulle væer innraportert til verdens dummeste biltyver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jeg unner ikke vedkommede en seier der ... aneglsmili ha ha. IQ er en fin bil. dette skulle væer innraportert til verdens dummeste biltyver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg