GalantV6 Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei alle sammen Godt nytt år. Jeg har laget en logo som jeg tenkte å ha over glasset, men synes ikke det ble helt som jeg tenkte. Så da lurer jeg på om dere har noen forslag til meg. Bruker jeg logoen som jeg har laget så får jeg en dybde på 12mm ned til glass, og jeg synes ikke det ble pent. Her er bilder av plata som skal over glasset. http://photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Basskasse/?action=view¤t=HPIM0098.jpg http://photobucket.com/albums/y166/GalantV6/Basskasse/?action=view¤t=HPIM0097.jpg Forslag tas mot med takk. MVH Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har du fres, kan du jo bue kantene slik at de skråer mot plata . Da får du en finere overgang . Kommer jo ann på hva du skal gjøre, trekke eller lakkere dette ?? . Synes det ser lovende ut . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalantV6 Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det med fres det tenkte jeg ikke på, så det er en mulighet. Jeg tenkte å lakkere inne i bokstavene, og trekke utenpå med vinyl. (Rødt) Dette blir låkket til forsterkerene, resten av gulvet blir i svart. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det som går ann er jo å legge utskjæringen din opp på glasset, spraye på lim, trekke over glasset, legge utskjøring oppå igjen, og skjære ut bokstavene og de vil bli igjen, limt fast.. Spørs hvor holdbart det vil bli da men... Bare et forslag... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Blir vel ingen stor suksess å lakkere inni, og trekke flatene... Får jo en synlig kant da... Lakkêr hele plata istedet....? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg