TurboXs Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 leg ut det dere har av bilder av volvo`er og helst noen 16v motorer. her noen ide èr hvordan den skal bli men har lyst til å se noen andre løsninger og. TAKK Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 http://www.ovlov.net selger den delen du trenger for beltestramme dingsen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 var den til meg????? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Originally posted by TurboXs var den til meg????? ja, du snakket om 16v motorene. feks b234 topp på b230ft. det meste passer rett over.. har en mail jeg kan fwd'e deg, om du er intr. i specs. vil gi 300+hk/350+nm. trneger seff ny hjerne/dyser. om du kan bytte det over selv, går det ganske rimeligt. kan visst bruke megasquirt med bra resultater (bygg selv kit) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Mai 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 tror du misforsto litt. har autronic sm2 motor og det meste klart det er bare ikke satt i sammen. lurer på bilder med farger og sån for jeg er i tvis hvordan det skalø se ut og hvordan ting er løst med f.eks bremsekraftforsterkeren når jeg bygger pleneum. blir ikke mye plass til den skal du se. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg