DiNGo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Heisann, jeg lurer på hva disse felgene heter og om det går ann å skaffe de? De står på en manta med breddeskjermer der. Er de dyre? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Her er noen som ligner.. er vel mim viss jeg husker riktig Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runaroien Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det ikke allycat da? Siter Runar -84 Golf 1,6 -85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs) -93 Golf TDK (solgt) -83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 De jeg har er mim Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 merket er Mim altså. Disse hadde passa fælt bra på mantan min etter sånn den skal bli =) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 usikker på merket, men har 2 stk av disse, sto på fadern sin manta for mange år siden og har ligget stille siden da;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 synd du bare har to av de! men det ser ut som det er litt kant på dissa. hvor mye skal du ha for de?? :D og hvor holder du til? Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle-ascona Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Fant noen på qxl.. kanskje noe for deg??http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=22501030&nocount=1 Siter "Suddenly, I heared a tapping, as of someone gently rapping, rapping at my chamber door." Ascona B/J 16V ombygging Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 synd du bare har to av de! men det ser ut som det er litt kant på dissa. hvor mye skal du ha for de?? :D og hvor holder du til? gi meg ett bud du, for aner ikke hvor mye disse er verdt! Holder til i Lillehammer! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg