haddis Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Morn! Etter at jeg hadde bilen på verksted for komplett eksosskifte har jeg fått en stygg risting i bilen. Den kommer mellom 40 og 50 km, men kjører jeg under 40 km eller over 50 går ristingen vekk. Jeg opplever også en høybrummelyd fra eksosen (helst vist jeg kjører over 50), men verkstedet mente eksosen var riktig montert. Men når jeg svinger litt til venstre forsvinner lyden nesten helt. Noen som har noen tips til dette kan være. Det er en e36 318i Takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kan jo være noe deksler som er løse, f.eks hvis du har katalysator. De løsner alltid på E36. Hvis eksosen er ny, ville jeg klaget der du kjøpte anlegget. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg