MSpeed Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei Har angeleyes fra Fk og de lyser ganske gult. det jeg lurer på er om det er mulig å forandre fargen? vil ha et mere blått/hvitt lys, men er det noen pærer/dioder som man kan skifte ut eller må man skifte hele ringen? legger ved et lite bilde av lyktene på bilen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 har samme type selv, men har hatt en type med blåere "ring" før. der var de små pærene som danna selve ringen blå. vet ikke hva slike pærer heter, men det er sånne små jævler med flat glass-sokkel. gikk an å plukke de ut og bytte på gamle-typen (blå) men er limt fast på FK sine, så kan bli litt knot om jeg ikke tar veldig feil. edit: er den blå varianten jeg har som avatar forresten. var heller ikke like mange pærer til å lyse opp ringen der, som i den med "gult" lys. Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor mye gav du for de lyktene? De var dritstilige :) Får man bilen godkjent med de i samme slengen også? Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hvor mye gav du for de lyktene? De var dritstilige :) Får man bilen godkjent med de i samme slengen også? Lykter må ikke godkjennes. Er de E-merket er det bare å sette dem på (så lenge de er laget for din type bil, selvfølgelig) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 De jeg kjøpte brukt av en kar her hadde helt blå pærer, men når de lyste var de helt hvite.. Akkurat som det skal være! :) Og der var det sånne glass pærer med flat glass sokkel som noen nevnte her... Mener å huske han kar'n hadde kjøpt de på autospar. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg