Gå til innhold

Gående org. Monore dempere

Ranger emnet


Borg

Anbefalte innlegg

Sitter noen Monroe dempere i bilen min, orginalt. (jubeleum 87 modell)

De er tydligvis gående ettersom vi fylte de fulle, kjørte 10 min også var de tomme! - Hører det siler ut litt luft når den står.

 

Finnes det noe rep.sett, eller må de byttes?

Har ikke så voldsomt budsjett for tiden.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med det jeg skreik om at bilen tåler fartsdumper i 80km\t (Jeg var full på nyttårsaften og min bil blei brukt til transport, kamerat som kjørte! dumpene var ganske slake også da)

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe no sånne gule koni eller hva dem heter til våren og har minus på konto atm så trur dere det er farlig for bilen og kjøre som det er, trur den bare hviler på fjørene liksom... kanskje stive dem opp med no biltema klosser??

 

245_original: Hans 200 sx skal få kjøre seg den også når han er full for og si det sån vampire

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

245_original: Hans 200 sx skal få kjøre seg den også når han er full for og si det sån vampire

 

 

200sx karen som skriver nå:

 

Jah volvo fortjener ingen annen behandling fucku

 

hehe, neida. Den har vært engod bil å ha for å skaffe deler til å skru på sx'n eller hva Andy? :tannløs

 

 

Vel som jeg har sakt Andy, har ikke dårlig samvittighet ettersom du sa du hadde gjort det før, og var ikke lite keen på å gjøre det mener jeg.... Så får dere andre syns hva dere vil!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan kjøpe gamle demperene mine billige om du vil..

 

sachs advantage dempere. pris bud?

 

 

Er ikke mulig for tiden, har som sakt -150 kr på kontoen og 200kr i lomma så da har du et stående bud på 50kr

Skal starte jobbe igjen på onsdag får lønn slutten av månden men blir sikkert ikke mere enn 2k.

Men om jeg kan kjøre pent bare og det da ikke tar no skade venter jeg til jeg får kjøpt meg no nye!

 

Og om jeg må ha nye fort så har jeg ikke peil på pris da får du si hva dem er verdt, du som veit hvor mye dem er "herja" med og hvor langt dem er kjørt og sånt!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite ja, da er det jo aktuelt, etter første kanskje andre lønning. Da behøver ikke nye dempere være første prioritet til våren heller :)

 

Men har du no peil om det kan være skadelig og kjøre med di gamle så lenge?

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se hvor fort jeg får skaffa penger da, har bursdag straks også så satser på penger da så kanskje jeg får lånt no av mor og far siden det er snakk om sikkerhet og shit

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår