vrtx Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hei! Jeg selger min "bruksbil" en BMW E30 320i Turbo Intercooler til førstemann som kommer med penga. Dette er en morsom bil som sparker godt i fra. Dette ble gjort vår/sommer 2005: Byttet topp (Ny), toppakning, reg.reim, Eu-ok, senka 40mm foran, byttet olje på motor, girkasse og diff. samt byttet kjølevæske og bremse/clutchvæske. Nye framlykter. Motor er i originalstand med ettermontert turbolader og intercooler. Turbo er en KKK k26, intercooler er en 9raders, dumpventil er en forge motorsport. justerbart turbotrykk (lader nå 0.4-0.5). 3" fra turbo og ut. greencotton luftfilter. Bilen har mtech styling rundabout. Bilder ses på Autodb: Her Tlf: 47666579 Epost: palmadera@hotmail.com Pris: HBO 30.000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Linken funker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Nå funker linken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 driver å sikler på denne. Hvordan er forsikringen ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hm, jeg har den på min mor og betaler 3033,- i året. ingenting. Vist jeg ikke tar helt feil så var ca 7000 vis jeg skulle ha den på meg selv. =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hei :) Er det mye rust på den? Er ganske interessert i bilen.... Du kjørte forresten forbi meg her om dagen, grom lyd ja :) Hvordan er muligheten for å komme å se på den? Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Heisann! Lå bak deg i går fra byen og inn mot Ytteren, fin bil :D Ca. hvor mye effekt regner du med? Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Hm, nei finnes ikke rust. Kun noen små flekker som synes så altfor bra etter steinsprut nederst på dørene. Hm effekt ja, ekke sikker men tror det kan være rundt 200 en plass uten at jeg sikker. =) Muligheten for å komme å se på bilen er vel veldig bra =) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Heisann! Lå bak deg i går fra byen og inn mot Ytteren, fin bil :DCa. hvor mye effekt regner du med? Ja så deg, du har angel-eyes, right? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ja så deg, du har angel-eyes, right? :) OT, men juppers, var nok meg :) Er bilen godkjent med denne konverteringen? Så på bildene at de var tatt utenfor Automester, har de hatt en finger med i spillet? :???: Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 OT, men juppers, var nok meg :) Er bilen godkjent med denne konverteringen? Så på bildene at de var tatt utenfor Automester, har de hatt en finger med i spillet? :???: Godkjenning? ka e det? ;) Hehe jeg arbeider der så ja de har en finger med i spillet :) Da ser det ut som bilen drar til molde før helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg