Gå til innhold

BMW E30 320i -86 Turbo Intercooler

Ranger emnet

vrtx

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg selger min "bruksbil" en BMW E30 320i Turbo Intercooler til førstemann som kommer med penga. Dette er en morsom bil som sparker godt i fra.

Dette ble gjort vår/sommer 2005: Byttet topp (Ny), toppakning, reg.reim, Eu-ok, senka 40mm foran, byttet olje på motor, girkasse og diff. samt byttet kjølevæske og bremse/clutchvæske. Nye framlykter.

Motor er i originalstand med ettermontert turbolader og intercooler. Turbo er en KKK k26, intercooler er en 9raders, dumpventil er en forge motorsport. justerbart turbotrykk (lader nå 0.4-0.5). 3" fra turbo og ut. greencotton luftfilter. Bilen har mtech styling rundabout.

Bilder ses på Autodb: Her

Tlf: 47666579

Epost: palmadera@hotmail.com

Pris: HBO 30.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nei finnes ikke rust. Kun noen små flekker som synes så altfor bra etter steinsprut nederst på dørene. Hm effekt ja, ekke sikker men tror det kan være rundt 200 en plass uten at jeg sikker. =)

Muligheten for å komme å se på bilen er vel veldig bra =) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så deg, du har angel-eyes, right? :)

OT, men juppers, var nok meg :)

Er bilen godkjent med denne konverteringen?

Så på bildene at de var tatt utenfor Automester, har de hatt en finger med i spillet? :???:

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men juppers, var nok meg :)

Er bilen godkjent med denne konverteringen?

Så på bildene at de var tatt utenfor Automester, har de hatt en finger med i spillet? :???:

Godkjenning? ka e det? ;)

Hehe jeg arbeider der så ja de har en finger med i spillet :)

Da ser det ut som bilen drar til molde før helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider