Zwixern Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Søster skal kjøpe nybil. så jeg får hennes 80 modell diesel. Tenkte å kjøpe mindre fangere, senk, og felger. Men har ikke peiling på inpress eller dim som kan passe. Noen som gi meg noen småtips. skal prøve å få til bilder så fort som mulig. Takk Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Søster skal kjøpe nybil. så jeg får hennes 80 modell diesel. Tenkte å kjøpe mindre fangere, senk, og felger. Men har ikke peiling på inpress eller dim som kan passe. Noen som gi meg noen småtips. skal prøve å få til bilder så fort som mulig. Takk Gratulerer med einser. For felgtips, kikk her For tips til andre "mods" kikk her Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ja, gratulerer med ny bil. Du har vel den med små baklykter da? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Takktakk, skal få ut bilder som min søster har tatt av den så fort som mulig. var ikke lett å finne dem :P Det jeg vet da er at det er rød intreør. og har sånn sort scoop frampå :P 4 lykter og stygge felger :P Den har tidligere vært politibil. så står i vognkort at den er godkjent som utrykningskjøretøy :D det er rått det :D Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 skal vi se. har fått til et bilde nå :) Må sikkert legge det ut var visst ikke no vedlegg opplegg:) Bilde 1 Bilde 2 1. bilde: kano tur med kjæresten :P 2. bilde: måtte anonymisere noen av vennindene til søstra mi:P jente tur :P Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 skal vi se. har fått til et bilde nå :) Må sikkert legge det ut var visst ikke no vedlegg opplegg her. Må få deg konto på http://www.photobucket.com for eks.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 fikk ut bilder. se litt lengre opp Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 fett interiør ;) kongebil det ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Takker. Tror det kan bli fett med litt polering og senk. og ikkeminst noen småretro gromfelger :) evt nye lykter og grill, er ikke noe storfan av 4 lykter:P får se :) Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hva mener dere jeg skal gjøre med den? skal jeg årne råne bil eller retro. for å si det på den måten. Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hva mener dere jeg skal gjøre med den? skal jeg årne råne bil eller retro. for å si det på den måten. Go retro, ingenting er så fett som en "ny" gammel bil... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Go retro, ingenting er så fett som en "ny" gammel bil... Sant, det jeg egentlig håpa å få til svar :D clean, ybre felger og deilige fangere og mye chrom :P Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Og ikke minst chromma takstativ med 70talls kofferter yodude Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwixern Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Og ikke minst chromma takstativ med 70talls kofferter yodude hehe, ;) kanskje det :D Siter Vw Touran 2.0DSG 5s Audi Cabriolet Nissan KingCab Audi Coupe Q. 77 Boble Roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 et must på en skikkelig einser spør du meg! hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg