TTE Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Fant ut at jeg skulle legge ut noen bilder fra diverse treff osv. Håper dere liker dem! :popcorn Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 tøft Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 top secret supran er swwwwwwwet.. mer bilder og film! :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Deilige bilder! Legg ut mer! :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg vil bare take TTE for det tøffe bilde han tok på gatebil av camaroen! Veldig flott bilde! Mye tøffe bilder, sleng opp noen fler bilder fra treff da?:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg vil bare take TTE for det tøffe bilde han tok på gatebil av camaroen! Veldig flott bilde! Mye tøffe bilder, sleng opp noen fler bilder fra treff da?:) Jo værsågod, bra at bildet kan bringe litt glede for deg og ikke bare støve ned på harddisken min... ;) Jeg skal se hva jeg har av bilder, så skal jeg legge ut noen flere. Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg