ealoken Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 ja, da har jeg satt i blåe pærer i stedenfor orginale. men har et problem.. de vil ikke lyse når de står i bilen. men når jeg plugger 12v på så lyser de.. alle varsels lampene i bunn lyser. også det for at lys er påslått.... hva skal jeg gjøre? 1: lodde over alle punkter? 2: Strekke ny + kabel som går på de andre instrumentene som jeg har laget? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Har du sjekket dimmeren om at den ikke står skrudd ned. Tror ikke dioder liker å lyse hvis de ikke får korrekt spenning (etter det jeg har hørt...) :) Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 dimmern er ikke satt på minimum nei... dioder har en Volt verdi der de fungerer optimalt. men det betyr ikke at de ikke virker på andre områder.... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hmm, snodigt.. tenkte å spørre om dimmeren, men fungerer ikke lysa på maks så er det noe feil.. Jeg og skiftet til blå lyspærer, men etter å ha kjørt en stund så har de blitt blanke igjen, jævla dritt fra mobilsentrum :( Har du mekket noe eget? Ikke sikkert de har kontakt med strømmen.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 kjøpte fra dioder.no jeg. 5 min med loddebolten og de funket :) laget en bypass løsning. slik at de fungerer som de skal orginalt... så nå fungerer de :D Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg