BMWCruiser Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nettopp kjøpt med BMW 320 og fikk med disse felgene, ser ut som kopi av BBS RK2 eller noe. Men hva heter disse felgene og hva kostet de for 3-4 år siden når de ble solgt visstnok? Er de ordentlig skrudde? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Tipper Brock B3, selges blant annet på http://www.styling-tech.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Synes mer det ser ut som noe Alessio greier edit; Alessio Turbo? -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg tror også det er brock b3.. Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Alessio Turbo er det ihverfall ikke.. hverken skruer eller området rundt bolthull er likt på felgen han spør om og Alessio Turbo. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 det har du faen meg rett i :P Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Tipper Brock B3, selges blant annet på http://www.styling-tech.no Kunne ligne svært mye på disse! Eneste er at jeg ser de jeg har er 7.5x17, men ser styling-tech kun selger de i 8.5x17 og 7.5x16....Fargen så også litt forskjellig ut men det kan jo bare være bildet? Står forresten EPR Products bakpå felgen tror jeg det var... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Fant ut etter aktiv researching på nettet ut nå at dette er PCW Felger og kopi av BBS RK2. Ikke Brock felger som først antatt selv om det lignet veldig. PCW felger blir import av kjente Martins felgspesialisten i Oslo. Noen som vet hva nyprisen på disse var sånn ca? Tror de ble solgt for 3 år siden eller noe.... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg