Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hah :P jeg vil tro at en vti tar gti! hakke peiling jeg, men regner da med det:P Du var da vitne til at en vti tok en golf forbi mobil du??:P hehe! Aldri sett en original vti blitt kjørt fra en original golf:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Civicer er alltid morsomt å kjøre fra ;) Alltid gøy å koke ris :) Ja for d er jo MYYYYE artigere å kjøre rundt i en strekt boble :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hah :P jeg vil tro at en vti tar gti! hakke peiling jeg, men regner da med det:P VTi'en tar nok GTi'en ja... det kan jeg skrive under på. ;) INGEN som tror det "bare" er 160hk i den VTi'en min. Honda KAN lage motorer dem.. ;) Ikke no tull! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Du var da vitne til at en vti tok en golf forbi mobil du??:P hehe!Aldri sett en original vti blitt kjørt fra en original golf:D Var det en mk1 GTi eller? Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Var det en mk1 GTi eller? D aner j ikke....så den ikke så godt jeg...hehe! Nei ingen som tror du har bare 160hk i gamle bilen min nei?:P hehe! gikk godt den ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 D aner j ikke....så den ikke så godt jeg...hehe! Nei ingen som tror du har bare 160hk i gamle bilen min nei?:P hehe! gikk godt den ja:D Hehe, nope. ;) Cat'n er borte, også satt på åpent filter. Fy faaaen som den suger luft der! Vilt! Høres ut som jeg har kompressor! Haha! :D :lol Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Menneh, jeg sier bare.. VTEC... trenger ikke si mer.. ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Civicer er alltid morsomt å kjøre fra ;) Alltid gøy å koke ris :) Men så begynner det jammen og bli mange Civicer som kjører fra disse Golfene og da... :hello: Var aldri noe Golf som var i nærheten en gang av og henge på med Civicen min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Men så begynner det jammen og bli mange Civicer som kjører fra disse Golfene og da... :hello: Var aldri noe Golf som var i nærheten en gang av og henge på med Civicen min... Haha, det vil jeg tro altså! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Haha, det vil jeg tro altså! :D Den cat'n var d jeg som fjerna:D du skulle hørt den m gamle potta mi altså:D den var vill i buksa da altså! hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Den cat'n var d jeg som fjerna:D du skulle hørt den m gamle potta mi altså:D den var vill i buksa da altså! hehe! hihi ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 SKal handle meg VTEC klistermerke å sette på toppdekslet... blir bra d vettu... dekaltrim yO! Hackiz & Flippin: skjønner godt at dere liker den bilen.. i shure do!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Var det en mk1 GTi eller? mk1 gti med 2.0 16v motor :) den gikk godt ja.. men så ga jo mannen med røyken på mer :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 mk1 gti med 2.0 16v motor :) den gikk godt ja.. men så ga jo mannen med røyken på mer :P Oi, såpass.. da er den ombygd da? Hm, kom mk1 golf med 2.0 16v? (har ikke peiling på golf jeg så.. :p ) Men sku tru en liten lett mk1 sku gå greit med en sånn motor.. ;) Menneh.. vi snakker VTi her, såå.. hehe. ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 mk1 gti med 2.0 16v motor :) den gikk godt ja.. men så ga jo mannen med røyken på mer :P Hehehehe! Mannen med røyken er jo gal:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg