olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hørte med tor erling om det greiene der, hørtes ikke akkurat særlig villig ut på en lsi.. hehe.. skal jeg ha vti, skal det godkjennes.. betaler faen ikke over 100 000 til staten for det ass! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er gullene mine da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er gullene mine da!!! Ja j har sikla på den blå du har :eek: yummy Den er clean!!! Enda ikke fått solgt den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Nei,den står å koser seg i varm garasje,hehe! Du får komme å se på den.....ellers får jeg prøve til sommeren igjen,litt feil tid nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 El'Dritings er alltid i action! :D Hehehe, om jeg gjør det blir jeg ALDRI å selge bilen! :D :peace: Hm, jo, kanskje, menneh aldri samme prisen som nå... ;) Nej, jeg stikker på byen å får emg no kvinns jeg. PEACE OUT! :peace: du kan få 10.000 mere en avtalt ;) hehehehe.. neida.. time will vise.. go and get laid my friend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Nei,den står å koser seg i varm garasje,hehe!Du får komme å se på den.....ellers får jeg prøve til sommeren igjen,litt feil tid nå Ja j kommer gjerne å ser på den...hehe! Men noe kjøp blir ikke aktuelt....nå skal gullet mitt få snurre å litt stæsj nå yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er min da :) Til salgs forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er min da :) Til salgs forresten hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Her er min da :) Til salgs forresten Du får ikke noen finere bil enn civic Hb 92-95 asså :peace: Uansett farge.....din er fiiin den å:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Dette er den grommeste shaaaiten jeg vet om vertfall :D *SIKLE* :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Dette er den grommeste shaaaiten jeg vet om vertfall :D *SIKLE* :titties: er vel eieren av den som skal skru på Flippin sin soon væ? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Her er min da :) Til salgs forresten Må ikke selge daa! :P Må ha en civic samling på vårparten! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 er vel eieren av den som skal skru på Flippin sin soon væ? :P Oh yes:D:D:D :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe .. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 motor bilde av civicen, er det den fra 2f2f? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg