olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Er du litt misunnelig her olehenri??:D ikke rart når du bruker 12000 på lakk å alarm da! prioritet:D :assman hmmmm..... 12 000 for ting man trenger? eller 30 000 til ting som raser motoren ( hvertfall min :P) prioriterer fornuftig jeg :D :D sku ha vti motor jeg, helt til jeg fant ut at jeg må ut med over 100 000 i avgifter.. ( jeg er av den typen som skal ha ting godkjent! ) så dæ:P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 men hadde jo vært gøy med snurre da.. men da kjøper jeg heller no ræl av en gammal org turbo bil, rs turbo feks.. noe som ikke er så farlig om ryker! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja rått som faen:D blir snurre i min å nå:D tror vi må møtes å slå av en prat på rudskogen yodude Det skal du ikke se bort ifra! :) Ja, jeg tror jeg har det lydklippet på tlf min faktisk! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hmmmm..... 12 000 for ting man trenger? eller 30 000 til ting som raser motoren ( hvertfall min :P) prioriterer fornuftig jeg :D :D sku ha vti motor jeg, helt til jeg fant ut at jeg må ut med over 100 000 i avgifter.. ( jeg er av den typen som skal ha ting godkjent! ) så dæ:P Hehe, kan LOVE deg at for 30k så kan du få et veldig stabilt bygg av en motor, med snurre.. ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 men hadde jo vært gøy med snurre da.. men da kjøper jeg heller no ræl av en gammal org turbo bil, rs turbo feks.. noe som ikke er så farlig om ryker! :P J betaler 30k for mitt snurre kit....å d kommer til å være stabilt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Det skal du ikke se bort ifra! :) Ja, jeg tror jeg har det lydklippet på tlf min faktisk! :D Har du det??:D konge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 J betaler 30k for mitt snurre kit....å d kommer til å være stabilt:D For 30k så får du kit, pluss du skal nok klare få kjøpt noe forsterka innmat også ja. ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har du det??:D konge:D Ja, jeg tror jeg har d. :) Men du får sende det når vi treffes på MSN.. nå er det straks fylla for min del! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja, jeg tror jeg har d. :) Men du får sende det når vi treffes på MSN.. nå er det straks fylla for min del! :D God fyll:D Får jobbe j da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja, jeg tror jeg har d. :) Men du får sende det når vi treffes på MSN.. nå er det straks fylla for min del! :D El`Dritings back in action :) Ronny, du får monter snurre& div andre ting.. så ska vi ta en prat ilag (må mjukne opp banksjefen fra 1.dag når æ byn å jobbe) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, kan LOVE deg at for 30k så kan du få et veldig stabilt bygg av en motor, med snurre.. ;) ikke ut av en lsi vel? hehe nai motor trenger jeg ikke :) hadde lyst, men blir bare utgifter.. :) Går heller for å ha en pen bil jeg :) Dessuten trenger bilen å få lakka de ripene som noen *****er har ripa opp, går helt igjennom lakken, så kan fort ruste, og alarm, det skal jeg aldri ha en bil uten! gir en ekstra trygghet.. :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 og HVEM hadde giddi å bygd no stabilt på en lsi for 30 lapper a? når en ikke kan skru selv? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 og HVEM hadde giddi å bygd no stabilt på en lsi for 30 lapper a? når en ikke kan skru selv? hehe Du får jo et kit for 10 000 da....da har du 20 000 å bruke på innmat...nesten en vti motor d...tor erling monterer for ca 3000 vil j tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Du får jo et kit for 10 000 da....da har du 20 000 å bruke på innmat...nesten en vti motor d...tor erling monterer for ca 3000 vil j tro... Jupp, kan stemme det. Menneh.. jeg hadde heller bygga om den LSi'en til olehenri om til en VTi istede da... ;) Fy F*** for en gøy motor det er.. :D Gliser hver gang jeg. Hihi. EEEEEL'DRIIIITIIINGS on tah move! :D hehehe *pimpe* Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 El`Dritings back in action :) Ronny, du får monter snurre& div andre ting.. så ska vi ta en prat ilag (må mjukne opp banksjefen fra 1.dag når æ byn å jobbe) ;) El'Dritings er alltid i action! :D Hehehe, om jeg gjør det blir jeg ALDRI å selge bilen! :D :peace: Hm, jo, kanskje, menneh aldri samme prisen som nå... ;) Nej, jeg stikker på byen å får emg no kvinns jeg. PEACE OUT! :peace: Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg