Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ey yo! :D Ja jeg er dødsfornøyd med bilen! :D Helt nyyydelig å kjøre! Spes med det oppsette som står på den nå. ;) Du skal få se/høre lyden av den UTEN innmat i pottene bak, gjennom en tunell.. ;) VTEC + tunell = LUUUV! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja er ikke lenge til d skal snurre ytterst i fronten på den nå håper jeg :cocain: læt att kjæften på deg :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Litt flere bilder av gullet mitt, Tha SerialKiller. ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Sorte frontlykter så hadde den blitt heelt max :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Daa-aah.. :P Hva tror du er i planene..? ;) Nå er "vinter-stylinga" på. Når sommeren kommer er den 100 ganger råere.. kan jeg love deg.. ;) Hmm, kanskje 100 mer whp også.. *nammis* ;) Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Daa-aah.. :P Hva tror du er i planene..? ;)Nå er "vinter-stylinga" på. Når sommeren kommer er den 100 ganger råere.. kan jeg love deg.. ;) Hmm, kanskje 100 mer whp også.. *nammis* ;) hehe.. bra :P faen å folk ****r opp motorer om dagen a.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 hehe.. bra :P faen å folk ****r opp motorer om dagen a.. :P Hehe, det er rått! :D yodude Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, det er rått! :D yodude sku gjort det selv, hadde jeg bare ikke måtte ut med over 100k i avgifter (etter det jeg har regna ut) så... blir med mine 101 da i stedet :P kjører heller for utseende da ass :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ey yo! :D Ja jeg er dødsfornøyd med bilen! :D Helt nyyydelig å kjøre! Spes med det oppsette som står på den nå. ;) Du skal få se/høre lyden av den UTEN innmat i pottene bak, gjennom en tunell.. ;) VTEC + tunell = LUUUV! :D fau shau! ligg link tel d tiliar i posten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 gamlebilen min Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ingen som gidder å kommentere min gamle:/ skuffa! hehe -T- Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ey yo! :D Ja jeg er dødsfornøyd med bilen! :D Helt nyyydelig å kjøre! Spes med det oppsette som står på den nå. ;) Du skal få se/høre lyden av den UTEN innmat i pottene bak, gjennom en tunell.. ;) VTEC + tunell = LUUUV! :D Hehe! Du skal få høre lyden av den UTENFOR tunnel du med den gamle potta j hadde der! hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hehe, det er rått! :D yodude Ja rått som faen:D blir snurre i min å nå:D tror vi må møtes å slå av en prat på rudskogen yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ingen som gidder å kommentere min gamle:/ skuffa! hehe -T- Hva er din gamle da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 læt att kjæften på deg :P Er du litt misunnelig her olehenri??:D ikke rart når du bruker 12000 på lakk å alarm da! prioritet:D :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg