olehenri Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Gjør som topic sier! :) Får starte med min jeg da :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Noen CH venner her i Nord (Bildene tatt på et lite mini-club honda meet i harstad) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 vel, d er bare å kikke på PhotoBucket`en min:P der har vi min Døde Venn:/ Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 OI OI OI!!! den svarte der er min gamle jo!!!! :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 OI OI OI!!! den svarte der er min gamle jo!!!! :hello: se å legg ut av den du har nå og a! el så gjør jeg det! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 sku hatt sånn leppe som den blå jeg :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 sku hatt sånn leppe som den blå jeg :p J klarer jo faen ikke å legge ut bilde av den på profilen engang jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 OI OI OI!!! den svarte der er min gamle jo!!!! :hello: du som gjorde alt med den da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 du som gjorde alt med den da ? Nei nei....tore kjøpte den av meg....da var den helt original....kjempe bra bil...skjønner ikke hvorfor j solgte....ville ha sedan...nå har j solgt den (babyblå/sølv) for j savna hb :kiss baklyktene satte jeg på da...d var alt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 J klarer jo faen ikke å legge ut bilde av den på profilen engang jo da legger jeg ut da :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Flippin sin lille skyss.. Snart turbo væ? :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Har hatt gleden av å sitte på med bilen kiddie legg meg til msn (oyrein@hotmail.com) så skal du få filmklipp av den :) legger ved link til "vtec i tunell".. sikkler på denne bilen selv ;) veit eieren er lysten på "snurre"... er forresten "hackiz" på forumet sin.. :) kjempegrei kiz fra harstad :) http://jimleirvik.com/upload/oyrein/Sm%e5klipp%20til%20og%20fra%20Juletreff%20i%20Bjerkvik/Vtec%20i%20tunell.avi (høyerklikk & "lagre som" skjønner godt at du savner den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 her er et godt bevis på at nåværende eier er fornøyd & tar vare på bilen ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 her er et godt bevis på at nåværende eier er fornøyd & tar vare på bilen ;) hehe Da har j lagt deg til....ahasvold@hotmail.com.... Ja d var jaggu en fin bil...fikk helt spæder da j så den ferdig styla å lakka. Gikk godt å happyhappy men nå har j hatchback igjen nå så j er fornøyd nå :pray Har et jævlig rått lydklipp av gamle bilen min j må sende deg når vi møtes på msn....d har vel gått nesten landet rundt nå tror jeg...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Flippin sin lille skyss.. Snart turbo væ? :D Ja er ikke lenge til d skal snurre ytterst i fronten på den nå håper jeg :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg