sinten Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 er det noen som har senket en pug 405 bak? har forstått det slik at det er torsions stag? skal hente meg ny bil imorgen, må ha den ned til helga kiddie Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvisrex Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 trosjonsstag ja, det er samme som på 205 bare større så det går ann å følge senkeoppskrift for 205 som ligger overalt på nettet. napp ut driten og vri den 3 splines det gir ca 35 cm mener jeg å huske. fred ut Siter TTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hmm, er det noen som tilfeldigvis vet om en link, driver å søker, men det er mye fransk og nederlandske sider så dukker opp :lol Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 fant en link til hvordan senke en pug 405, legger den ut her tilfelle noen andre trenger den. http://www.hi-speed.dk/lavere.html Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Gled deg til du skal gjøre dette.. dette har sikkert rustet fast så begynn å spray på rustmiddel og senk den nærmere jul.. kanskje du får det løst da.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hehe evig optimist eg happyhappy Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Tro meg, det sitter dønn fast. Senket 206'en min når den var 3 måneder gammel og kun gått sommeren, Pug Performance i England som faktisk ikke driver med annet enn Peugeot hadde faktisk problemer med og få løsnet og justert... ;) Så LYKKE TIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 vell nå er fjærene fremme kommt i hus, gleder meg som en unge til å begynne å senke den bak knock Siter bmw 320i pug 405D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg