espenaa Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Måtte bare poste når jeg så den om ho gamle kjerringa. Her for en ukes tid siden når jeg skulle inn i en butikk og hente noe så parkerte jeg bilen på parkeringene i den gata som går ned fra fløybanen(for dere som bor i Bergen). Hvertfall en nedforbakke. Da jeg er på vei tilbake på bilen er det en VW passat foran min bil som kjører i gang og jeg kjenner jo svidd clutch lukt lange veier og bilen dunker i fangeren min og begynner å kjøre av gårde. Jeg løper bort og slår til sideruten på bilen og der sitter det en gammel mann på sikkert 80 år og rister og er nesten på gråten...Har aldri sett noen se så redd ut.... Og får han ut av bilen men ser ingen skade så jeg bare ber han komme seg pent vekk og at jeg ikke gidder skrive noe skademelding.. Sånne folk har ikke noe i en bil og gjøre altså men hva faen skal man gjøre liksom..... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by ElectronicMix Måtte bare poste når jeg så den om ho gamle kjerringa. Her for en ukes tid siden når jeg skulle inn i en butikk og hente noe så parkerte jeg bilen på parkeringene i den gata som går ned fra fløybanen(for dere som bor i Bergen). Hvertfall en nedforbakke. Da jeg er på vei tilbake på bilen er det en VW passat foran min bil som kjører i gang og jeg kjenner jo svidd clutch lukt lange veier og bilen dunker i fangeren min og begynner å kjøre av gårde. Jeg løper bort og slår til sideruten på bilen og der sitter det en gammel mann på sikkert 80 år og rister og er nesten på gråten...Har aldri sett noen se så redd ut.... Og får han ut av bilen men ser ingen skade så jeg bare ber han komme seg pent vekk og at jeg ikke gidder skrive noe skademelding.. Sånne folk har ikke noe i en bil og gjøre altså men hva faen skal man gjøre liksom..... Spørre hva legen hans heter? Du kan sikkert selge det navnet dyrt til masse gamle folk som ikke tør å ta bussen pga alle de farlige ungdommene :D :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Ikke dumt... Huske det til neste gang.. Håper bare folk holder seg unna bilen min nå frem til jeg skal levere den i slutten av uken eller begynnelsen av neste uke.... Typisk om noen skulle kjøre i den nå.... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by ElectronicMix Ikke dumt... Huske det til neste gang.. Håper bare folk holder seg unna bilen min nå frem til jeg skal levere den i slutten av uken eller begynnelsen av neste uke.... Typisk om noen skulle kjøre i den nå.... Totalvrak. Du får sikkert igjen mer på forsikringa enn du selger'n for. Eneste minuset er vel da tida fra du mister bilen til du får penga. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg