Stamford Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Ble 2710,- med frakt og PANT (500,-), men han skulle ikke ha noe annet i retur da.... er vel det som er hele poenget med den panten?!?!?! så må ringes i morgen tror jeg og høre.. hvis ikke bare sende rett til han og forlange pant... hehe det som er litt dritt oppi det hele er at det fortsatt er noe feil med ix`n... rister digert og kommer en slags dunke/dump lyd i takt med fart. men det virker som kommer fra venstre side.. noe tanker om hva det kan være? aksel skal være i orden.. må også sees på i morgen ja. skal være noe hele tiden:) Siter 96 318is 99 320ci (solgt) 88 325i (solgt) 87 325ix (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 høres ut som d kan vere stikk aksel eller noe hjul lager) bremse greier.. du må sende den gamle stikk akselen i retur det er sånn over halings greier.. men den kom da til slutt eg har jo venta på min sia oktober trur eg:( han sa att det var 3 stk i landet med samme fil då eg ringte for noen dager sia, trur ikkje det er verdens beste biler å herje med:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg