ford'n Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 edit: BEHOLDER FELGENE SELV JEG happyhappy skal selge 4 stykk 17" Zender felger med 215-40/17 michelin dekk. 2 av dekkene er noe slitt mens de 2 andre nesten ikke er noe slitt. tror forresten dekkene er ganske nye. felgene tror jeg er veldig hele og fine. pris: 5000,-? bud? de står forresten i bærum, bekkestua. har desverre ikkeno bra bilde av felgene. men det er ihvertfall disse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bump!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 ingen som vil ha??? trenger sårt noen tusenlapper nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luke82 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Hei, kan gi penger og modda xbox med over 100spill og filmer + lcd display+++ mot felgene, om du er int? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 lcd dispaly vil si? å hvor mye penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granlin Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 er dette 4 X 100 felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luke82 Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Er LCD display inne bygd i front på xbox, står hvordan filmer du ser, hvordan spill du spiller og du kan ha dt til å stå hva du vil der, xboxn er av verdi 6000kr, så den og 1000-2000kr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 ja det er 4x100 felger. er desverre ikke veldig intresert i den xboxen altså. ihvertfall ikke til den prisen :P hadde den erstatta 1000kr så hadde det vært greit liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 bump! har de enda.. den som kommer å henter de får de for 4000kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samejon Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Du TROR de er hele og fine eller ER de det? Har jo en betydning da. Har ikke mulighet til å sjekke det? Eventuelt sende bilde hvis du kan få tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 grunnen til at jeg sier at jeg tror de er hele og fine er fordi jeg aldri har kjørt med de. men de SER fine ut. er ikke kantkjørte. skal prøve å få tatt bilder av alle felgene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 grunnen til at jeg sier at jeg tror de er hele og fine er fordi jeg aldri har kjørt med de. men de SER fine ut. er ikke kantkjørte. skal prøve å få tatt bilder av alle felgene. 2500kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 nei... 4000kr.. ellers beholder jeg de. vil si de er vært såpass!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg