Tattoo Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Holder på med et prosjekt i A4 Avant Har 2 stk 16" Focal 40kx og har 2 stk Helix Dark Blue100,2 på gang. Men eg må ha tak i noen kondiser Store til ein billi peng! Er det noe som vet kor eg kan få tak noen. På forhand takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Sjekk http://www.lydibil.no tror det er slik det staves... er en Cadence kondis på 7farad til 1990! aner ikke hvordan den funker eller no men det må da være billig siden de fleste på 1 farad kostet 1000kr og over... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Til den prisen hadde jeg nesten vurdert ett batteri i stedet, som du kunne hatt bak ved forsterkerene dine.. Men eller er det jo sikkert en mulighet å bruke den kondensatoren som nevnt. Husk å fikse skikkelig jording på: Spiller Forsterkere Batteriet Om du ikke allerede har gjort det da, og skikkelig plusskabel fra dynamo til batteriet.. Lykke til! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Optima Red top f.eks? 1890 riksdaler... Edit: godt nyttår da folks... bilforumet.net har gått inn i 2006 allerede! 1-1-2006 faktisk lol Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg