Phantom Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Var på vei hjem i går da jeg oppdaget en sort Fiat Coupe i speilet mitt, kjørte bak meg i ca 5-10 min gjennom tunnelen bla. lurer på om noen vet hvem som eier denne evt. om eier er på forumet, har ikke sett andre Fiat Coupeer i Tromsø enn min og denne. Noen som vet noe ? Mener denne er en standard 16v Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Fått konkurranse?? Er på tide å selge bilen da :) Har forresten sett en coupe snurre litt rundt i byen, men husker ikke farge. Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KDS Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det går en gul coupe også i byen... Er ikke turbo :( Phantom: Har du kjøpt den av Ivex? Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Heh, selger ikke bilen pga konkurranse, selv om alt til salgs for rett pris.. Jepp, kjøpt på ivex, Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Tilfeldig nok parkerte jeg bak denne på ica stakkevollan i går igjen, er en standard 16v i alle fall. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg