godling Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Trenger deler til min e34, noen som vet hvor jeg kan skaffe bra tuning og styling ? kjøper gjerne brukte deler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Skal bytte ut Rieger M5 E39 (til e34 såklart) frontfangeren min til sommaren, alle festene er smadra og den er litt skrapete , men er du fortsatt interessert så order vi en fin fin pris. må sveises på 2 stykker plastikk, men skulle ikke være noe problem egentlig. Har alle delene som er knukket av :P Må bare være helt sikker på at jeg ikke trenger den , så kan jeg gi deg en lyd. Tipper vi snakker rundt 1000 lappen.. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza-kid Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 om ik han vil ha den kan du selge den til meg :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg