FyllaHarSkylla Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Er på jakt etter bakluke til en Golf 3... helst grønn (også kalt drage-grønn).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hei.. jeg har en bakluke som er rød som jeg skal selge om ca 1-1,5 mnd:P;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FyllaHarSkylla Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Tenkt på noen pris? Hvilken stand er den i? Gjerne noen bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hmm.. bakluka er i grei stand. litt rust under vinduet.. fargen er rød...har ikke tenkt så mye på prisen men et sted rundt 750kr kanskje....veit ikke åssen jeg legger ut bilder jeg dessverre:( hvordan gjør jeg det? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FyllaHarSkylla Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Kjøper ny fordi jeg har rust under vinduet ;) så den nye skal ikke ha rust :D Forresten: finnes masse gratis-sider å legge ut bilder på.. bare søk litt rundt. Noen andre der ute som har en bakluke til salgs?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Jeg har. Skal sjekke imorgen for sikkerhets skyld at det ikke eksisterer rust på den, men den er rød av farge... BUD?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg