volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Bare slett den helt å holdent!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 i stede for å spørre en enkelt person her i forumet kan du vel ta å sende en PM. klikk inn på members..finn nicket....klikk inn og så finner du privar message Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by Håkon A i stede for å spørre en enkelt person her i forumet kan du vel ta å sende en PM. klikk inn på members..finn nicket....klikk inn og så finner du privar message Det var det jeg tenkte også når jeg hadde posta den. Kan jeg slette dem selv også eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hva ? Skjønner ingen ting jeg nå?:( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 24, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Da har jeg fått svart deg med en PM så da er alt så fint atte... Men noen kan gott slette denne tråden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg