v240tic85 Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 å finne ei leppe med addon er vell kankje litt vanskligere! etter som det er veldi etterspurt! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 mye må jeg gi sånn ca. for en 740 leppe med hull til grøfte lys og brakketen til å feste grøfte lysa i? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 bilopphuggere har vel den 740-leppen, åsane bilopphugging og bcb vet jeg også selger braketter. bruk google.no :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 var jo hoss lokale huggern. å spørte etter en sån leppe. gikk litt rundt å titta. så fant jeg en 740 leppe med grøfte lys. gikk opp å spørte om jeg kunne kjøpe den leppa. da sa han at dem ikke solgte lepper løste. men at jeg måtte kjøpr gangeren med aluminiums profilen. og det skulle han ha 1000kr for. men hvist jeg fant en 740 som var front skada. så kunne jeg ta leppa for 100kr.. med det er jo nesten umulig. :aug: liker ikke dem folka det. skal man kjøpr en vinge så må man ta med hele bakluka. egentlig så er det ett dritt sted med dålig servic. :aug: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hva med å putte grøftelysa inn i de hulla som allerede er på 240 leppa da? blir kanskje litt for midt på eller? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hulle til trekk kroken mener du? de andre hulla blir jo ikke noe pene da. også er de vell forstore. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ha lyktene der de skal være! jeg er vel ikke helt rett til å uttale meg, har hella micro DE på min bil, der bare selve linsa viser på framsida. vurderer å ta 1000 metrene fra gamlebilen og bruke som tåkelys, det hadde blitt lekkert ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg