ja9^ Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hei :) Hadde vert fint om noen kunne sitt her å kansje komt med noen herlige svar :P http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=12961&pid=120805&st=0entry120805 Takk på forhånd :) :crazysant Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikkt Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hei :) Hadde vert fint om noen kunne sitt her å kansje komt med noen herlige svar :P http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=12961&pid=120805&st=0entry120805 Takk på forhånd :) :crazysant kjørte nye test nå og får ikke noe feil på LMM, prøvte å plugge den ut å kjøre test og da kom det feil på den med en gang. Men det trenger vel ikke å bety noe annet at den kan være dårlig å fungerer bare når den selv vil?.. Men sånn ellers på testen får jeg 3 feilkoder (disse går igjen 2 ganger i løpet av testen) Dette er : 327, 538 og 521 Som sagt over er 327 ikke noe å bry seg om, men lurer litt på de 2 andre.. 538 er ifølge haynes "funksjonsfeil" og 521 = Servobrytnings tryckbrytare aktiverast inte ved testet.. Er det noen som kan hjelpe litt ? Jeg har ikke registrert meg på det andre steder, så jeg kan svare deg her. 538 skal være "Operating error during self test. Air Conditioning switched on". Har du AC, må du huske å skru denne av før test. 521 betyr at du ikke har vridd rattet 180 grader under testen, noe du må gjøre under påkrevelse. Det virker ikke som om det er luftmegdemåleren din som er gåen, ettersom du ikke merker noe forskjell når du røsker den ut. Jeg synes det kan høres ut som en vakuumlekkasje, eller muligens dårlig bensintrykk. Har du målt bensintrykket? Det skal ligge på rundt 2.2 bar når du setter på tenninga og holde seg mellom 2.2 og 1.8 i fem minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Tusen takk for svar :) ! Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg