LaSSiss Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hei.. Har en 21at og dumpen funker ikke blaffrer bare i filteret.. den funker på sprutmotor'n jeg hadde.. Hva er galt? Gasser'n er nyoverhalt i dag! Med nye saker og ting! På forhånd takk LaSSiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Hei.. Har en 21at og dumpen funker ikke blaffrer bare i filteret.. den funker på sprutmotor'n jeg hadde.. Hva er galt? Gasser'n er nyoverhalt i dag! Med nye saker og ting! På forhånd takk LaSSiss Har du sjekka fjæra i dumpventilen ? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 har du koblet vaakumslangen riktig da? Skal på innsuget, ETTER gasspjeldet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Høres ut som du har montert vakumslangen på feil plass. Skal være etter gasseren. dvs på innsugsmanifolden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 ja sjekka dumpen og har prøvd på begge de vakumutakene! ingen av de fungerer slik att dumpen dumper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hmm, sikker på at du ikke har en orginal resirk ventil på turboen din a? slik at du må fjerne denne først, det har jeg på bilen min i hertfall Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 tviler på att det sitter på en gammel21at. men jeg vetikke, hvordan ser den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hvem av uttakene har du brukt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 tviler på att det sitter på en gammel21at. men jeg vetikke, hvordan ser den ut? når du ser på turboen din, så skal det sitte en liten vakuumklokke på utblåset på turboen din, om denne sitter der er det en resirk ventil Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 når du ser på turboen din, så skal det sitte en liten vakuumklokke på utblåset på turboen din, om denne sitter der er det en resirk ventil Er ikke det på en gammel Garrett T3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jo, trur ikke det sitter på den...har prøvd begge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg