xanakor Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 skal til å montere sub og forsterker når butikkene åpner igjen nå. hva trenger jeg? jeg har sikringsholder! hehe har en boss 640 watts 4 kanals forsterker, og en sub med 2x10" cerwin vega suber i. hva tranger jeg av kabler og slikt? og ca pris på alt? bør helst ikke være über dyre varer... Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV driver Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 skal til å montere sub og forsterker når butikkene åpner igjen nå. hva trenger jeg? jeg har sikringsholder! hehe har en boss 640 watts 4 kanals forsterker, og en sub med 2x10" cerwin vega suber i. hva tranger jeg av kabler og slikt? og ca pris på alt? bør helst ikke være über dyre varer... Hei.. Det du trenger er følgende: 1) Strømledning i 20mm2 tykkelse 2) Jordledning i samme tykkelse 3) Signalkabler (RCA-kabler) med remote kabel (5 meter) 4) Høyttalerkabler mellom kasse og forsterker Dette kan kjøpes på biltema for å gjøre det veldig billig.. Eller så har de fleste stereobutikker pakketilbud på kabelsett til en grei pris. Alt fra kr. 500,- og oppover.. Mvh Siter - 06 Mod Audi A3 Sportback "Focal-Audi'n" x 98 Mod VW Golf IV (solgt) Stor takk til Anders Fleischer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg