trygvleo Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 jeg har akkurat bytta toppakning på laurisen. Jeg tok bare å dro kjedehjulet på kammen ut med kjede festa oppå. Nå skal jeg montere drevhjulet igjen men jeg får det ikke høyt nok opp. Kjede blir for stramt. Er det automatisk kjedestramming??går det ann å stille manuelt eller hva må jeg gjøre??? takk for svar hasetr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Har ikke gjort det på laurel, men kan hende det er lignende FJ20DE, der var det ett lite deksel på registerdekslet(sto FJ20 på dette), bak der var kjedestrammeren, den var det grei låsing på og sånt. Men pass på at kammen og fordeleren stemmer overrens, det glemte vi så blei litt bytting av pluggkabler(pröv det på en FJ20). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 men hvorfor er kjede strammere nå en før?????? det kan ikke vere at kjedestrammeren er ei fjær som er under konstant spenn??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg