Joachim Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Okey, heres the deal: Jeg driver fortiden å planlegger anlegg, eller resten av anelegget. Eneste jeg egentlig mangler er Sub'en. Bilen det er snakk om: 91' Golf 2 Sport Musikken som skal låte: Trance, Rap, Hip-Hop, "Hitmusikk", P4-NRJ osv Det jeg har er: Sony Xplod - CD Spiller (Skal snart byttes, da den er "gammel" (2år)) Sony Xplod - 6"9" Sony Xplod - 4 Kanals forsterker Jeg har tenkt på å kjøpe paragon sub'en til Sony, men samtidig har jeg en ubeskrivelig kjærlighet for PolkMOMO. Så da er spørsmåle(t/ene): Klarer forsterkeren å få det noe effektivt og bra?, Burde jeg gå for paragon for å få komplett Xplod anlegg?, Burde jeg velge Polk fordi det er bedre? Tar i mot alle svar med takk, og vil samtidig ønske alle en riktig god jul, og ett fredfullt (yeah right) godt nytt år :D PolkMOMO Sony Xplod (Hvis det blir Xplod, så vurderer jeg den sølvfargede) Hjertelig takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ingen som har noen formening om hva som vil fungere, evt forandringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Polken vil nok spille penere etter hva jeg har erfart. Nå er vel ikke Sony det de fleste her ville falt for med en gang da. Just my 2 cents kiddie Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jepp, liker Polken jeg og, men så er spørsmålet.. Vil fortserkeren klare å drive den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jepp, liker Polken jeg og, men så er spørsmålet.. Vil fortserkeren klare å drive den? Du vil nok få lyd ja :) Men Finnes forsterkere der ute til en grei penge som leverer mer en det den klarer. Nå vet vi ikke hvor mye du skal legge i detta da. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg har ikke store krav egentlig.. Bare det dunker litt, så er jeg fornøyd. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg har ikke store krav egentlig.. Bare det dunker litt, så er jeg fornøyd. ;) Ok, men til hvilken pris? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Vel. Har vel ikke satt meg noen spesiell pris.. Mangler egentlig bare suben.. Gidder ikke bytte ut noe annet, bortsett fra spilleren om en liten stund da. Så jeg tenkte jeg slulle bruke mellom 2000,- og 2500,- på en sub.. Nå er jo Polk porrig, men den nye pentagon suben til Sony er også snadder... Og vil kanskje fungere bedre også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg