s90r Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Dem sender også til grensen. Så drar du dit og henter de, og sparer masse penger i toll osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jepp...dei sa at det var muligeit for det! men vi skulle til orebro uansett...og eskilstuna var ikkje langt i frå orebro so...ikkje med svenske veia ivertfall... Vi hadde veldig artig episode med tollen:p aldri sett so monge i aksjon før:P trudde dei hadde gjort tidenes største narko beslag:P Vi drog rundt på en Leige hengar ifrå statoil...med overbygg osv...Stappfull i volvo deler osv... vi hadde blant anna kjøpt ei 164 og demontert den... Vi leitte etter plass og sove for natta...so etter litt leiting i Charlottenberg so parkerte vi hengaren i en skog:p og kjørte over grensa...og var alltid noken folk som fulge etter oss...so vi blei stoppa tilslutt...Aldri sett so skuffa folk når dei fikk sjå kva som var oppi hengaren:p Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 kjøper vell på Svenskagummihuset.... Eg og Kompis av meg var der i sommer og kjøpte Super DTM felger og kompisen kjøpte sej replica av R-felgane til 940en sin Rimlig fornøgd! Aldri opplevdt so bra service i Norge...Merka sinnsjukt forsjell på Norge og sverige...:p var vell pengane som motiverte dei da men:P Koster 500 kroner for 2 stk spacere til volvo der...25 mm trur ej Skal man ha seg R-felger må jo man ha ekte sort, ikke no fake! :aug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 litt sværare med orginale...å LITT dyrare kanskje?:p Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hehe ja;=) Her i Harstad på volvo så skulle de ha 40k for R-felgene med 235/40 pirelli p-zero dekk. Jeg smorte meg med tolvmodighet og kom i kontakt med en i sverige som skulle selge, slo til, betalte, dro til grensen og hentet dem, monterte spacers, slo ut den kanten på innerskjermen, skrudde på felgene, tok av skvettlappene bake, og kjørte rolig gjennom tollen:) Tolleren sto å lyste med lommelykt på bilen, hehe var bra shaky da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hvorfor shaky? og hvorfor kjørte du igjennom tollen? :O Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 kansje fordi jeg sto ca 600meter unna tollstasjonen på en parkeringsplass og skiftet til R-felgene, redd for at tollerne skulle få snusen i det + at jeg måtte jo kjøre gjennom tollen for å komme meg over på norsk side og hjemover;) hehe, felgene var skinnende blanke, var nypolerte, så så liksom ikke ut som noe vanlig 240... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 r-felgene er pene de om en har normal dekkprofil.225/35 f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Samme som med meg det....Splitter nye Super DTM felger på en ellers heilt Orginal 940:P dei stirra LENGE! og gjennomsøkte bilen etter kvitteringa...:P Å trykke kvitteringa under alt drite under passasjer sete funka;) Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Sier bare: ORIGINALE R-felger må til :D De er dyrere, men er penere og se på - og kveliteten er jo også noen hakk bedre. Har bare ogiginale Volvo felger til min 240. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg