Tarasque Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Jeg har en BMW E36 94" som plutselig begynnte å "hoppe" og gå ujevnt på 1. og 2. gir i lave hastigheter og turtall. Når jeg starter i 1. uten fart er det slitsomt å komme i gang fordi den hopper så. merker der også i humpler når jeg har lav fart i 2. og holder gjevn gass, så skjer det samme men ikke så voldsomt. Jeg har prøvd å bytte plugger uten at det hjalp.. Noen som har no ide om hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Sjekk "slangen" som går fra luftfilter boksen til insugen. Er den lekk kan den rote på lave turtall. Sjekk også tomganga motoren, at ikke den lager krøll. - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 eller du kan prøve å måle motstand i pluggledningene.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Skjekk luftpeilern eller hva den heter, hadde et slikt problem på en audi av en bekjent... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Har du fylt på kengurubensin eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Har du fylt på kengurubensin eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Mai 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by Xpert Har du fylt på kengurubensin eller å faen.... takk for svar! skal sjekke de tinga dere har nevnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 ja skjekk de tinga, pluss den luftpeilemåleren, for det kan være no med den slik at den fusker... Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 luftmassemåleren.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Originally posted by henningl luftmassemåleren.. Ja, det var det jeg mente ;) kom bare ikke på ordet Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg