Joastarlet Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Noen som har noe til overs eller? Tviler egentløig på det siden det går flest høyre styrte her.. De på rx7club forumet er mest interiserte i "local pickup". Ja moderator politier, ejg vet att denne sikkert burde vert under kjøp og salg, men da tviler jeg på att noen her som har rx-7 ville sett den.. så vis dere ikke for sove eller no pga. denne posten så er det bare å slette den, men da for ikke jeg sove :bump mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bisQuit Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Hmm er ikkje interiøret stort sett det samma i desse bilene? eller er det dashbordet du skal ha? Uansett. dårlig oppdatert den hjemmesiden din. stikker innom inni mellom i håp om noen oppdateringer angående bilen din :) Liker den utrolig godt så synst det er på tide du skriver litt spesifikasjoner og kommer med noen flere bilder :D Siter -thomas 1993 Mazda Rx7 Us Touring 1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt* 1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt* 1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hmm er ikkje interiøret stort sett det samma i desse bilene? eller er det dashbordet du skal ha? Uansett. dårlig oppdatert den hjemmesiden din. stikker innom inni mellom i håp om noen oppdateringer angående bilen din :) Liker den utrolig godt så synst det er på tide du skriver litt spesifikasjoner og kommer med noen flere bilder :D hehe, det er likt bortsett for att det er speilvendt.. Joa jeg har laga noen uppdates, men kommer ikke inn på servern, så da for jeg ikke lagt dem ut.. har lget en ny side nå, venter bare på å release den (bare endless her på forumet får ræva i gir), eller den skulle vært ute nå.. da blir det turbo-kid.com og på engelsk+ att det skla bli mye letter og oppdatere sia:thumb gleder meg:) Men hvis du ville ha en uppdate, så driver jeg og ser på ledninsnette, han forigje eiern har ikke vært elektrikker, det kan man trygt se. Litt av et kaos og annet enn det, så er det deler på vei inn fra usa(regner med å ha dem i slutten av januar) mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg