Elgen- Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bilder? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Shit, det har jeg glemt! Skal drive med bilen i helgen, knipser da! - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 fikk du tatt noen bilder i helgen eller? Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nei, det gikk rett vest.. Skulle komme en fyr og hente dem i helgen, men han dukket aldri opp. Kan knipse noen i løpet av uka. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildes Schwein Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 greit, har god tid jeg ;) Siter BMW 94' 320i ///M-tech. X-BMW 88' 518i (Vrak-tech) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 :well Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hehe, holder det hvis jeg sier at felgene er strøkne - er de ikke strøkne slår jeg av på prisen..? Rekker aldri å knipse bilder vutt. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy-G Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Du har pm.. :) Siter - 94' BMW E36 320i Cabriolet x 94' BMW E36 316i Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Fått veldig mange hendvendelser om felgene og dekkene nå. Tror jeg gjør det så enkelt som at den som kommer med pengene først får felgene. Jeg holder til på Kolbotn. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg