mantapanta Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Noen som har koblings skjema ligganes? Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Jeg har nå kappa ledningene og kobla de på.. lyser fint. Men når jeg slår på fjernlysa, går kjørelysa tilbake til parklys... Lurer på om det er sånn de originale firkanta lyktene virker, eller om det er no jordingsfeil som er veldig mye av på min :P Jeg kobla om ledningene mine sliK: - kappa ledningene som står i den kontakte som kobles på pæra. - kobla den brune som er jord på en pære, og deretter tok en og en og testa om pæra lyste når jeg hadde på park, kjørelys og til slutt fjernlys. nå visste jeg hvilke som var til hva. - Jord er brun. Jord må ha en kabel som skøyter over til jord på fjernlysa i tilleg for begge skal ha jord.. :cocain: - så setter man på kabelsko på resten også.. montere hver av de på parklys, kjørelys og fjernlys. Nå skal dette funke :) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg