Tufte & toyota Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 har en sånn strøken liggenes jeg. hvor mye kan noe sånt være verdt da? bud ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 En kompis solgte nett en slik en som han vant på en konkuranse i sommer... tror han fikk 2k for den. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Jeg vant en slik på NM i dB-drag 2004 var det vel, solgte den for 2000kr sånn ca, helt ny i eske.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 har ikke peiling på jbl...(heller) he,he,he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 JBL er good shit det :) Men virka som om ingen ville ha den 4 kanalern ei stund... han dreiv å annonserte den for 1500 og slik.. ingen kjøpte.. merkelig. Personlig ville jeg ha ønska meg denne i julegave... finfin sak dette. (og billig) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 den må vel komme til en heldig kjøper før eller rett over jul tenker jeg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 JBL: Junk But Loud!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 happyhappy ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 jepp, helt riktig. legger du 2000.- på bordet,så kan du bli eier av en bra forsterker som er helt strøken. om det er noen som vil se bilde av den,så send meg en pm god jul til dere alle sammen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg