J-A-E Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Noen som har gjort dette før? Jeg ville tro: Tykkere stål topp-pakning, lage turbo manifoil (eller er det noe som passer?), t25/t3 turbo, Haltech F5 får å få nok bensin og IC. Å da kjøre 0,6-0,8bar trykk. Tåler innmaten dette? Er det noen bra sted å ta ut olje til turbo`n? En kollega som lurer Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 her :) http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=26888&seed=20 http://www.cwtp.no som bygger/skaffer kit..info og bilder på siden dems. Får ferdige kit, som vises her : http://www.cwtp.no/index.php?page=shop.browse&root=22&category_id=6&option=com_phpshop&Itemid=6 happyhappy Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 ok, da skal jeg tipse han om dette. Men ville det ikke lønne seg å bruke en Haltech F5 i tillegg? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 hvis du sender en mail til info(a)cwtp.no så kan han svare deg. Eller msn på slinkey(a)slinkey.no :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.