Bebis Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Jeg har en helt ny Tv tuner enhet til som jeg ikke bruker til salgs.. Den ligger fortsatt i esken det følger med 4 antenner og alt annet som trengs for at dette skal funke. Den kan ettermonteres på de fleste Pioneer spillere med Skjerm fek.s AHV-P6500DVD - AVIC-X1R Settet kosten meg nytt 4500,- Selges for ca 3500-4000,- Send meg PM hvis du er Interisert! =)=)=) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Passer vel ikke på Pioneer DEH8MP ? Tror den skal støtte tv tuner. Men må ha skjerm også da Jeg har en helt ny Tv tuner enhet til som jeg ikke bruker til salgs..Den ligger fortsatt i esken det følger med 4 antenner og alt annet som trengs for at dette skal funke. Den kan ettermonteres på de fleste Pioneer spillere med Skjerm fek.s AHV-P6500DVD - AVIC-X1R Settet kosten meg nytt 4500,- Selges for ca 3500-4000,- Send meg PM hvis du er Interisert! =)=)=) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Passer vel ikke på Pioneer DEH8MP ? Tror den skal støtte tv tuner. Men må ha skjerm også da Det vet jeg ingen ting om da må du spørre bilstereo gudene =P Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 TV-Tuneren er fortsatt til salgs!! Nedsatt pris. ((((--2000kr--)))) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 TV-Tuneren er fortsatt til salgs!! Nedsatt pris. ((((--2000kr--)))) Tuneren er SOLGT =) Siter Bmw E36 328IT M-Tech. The Ultimate Driving Machine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg