white_volvo Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Kunne tenkt meg å se den fronten, siden jeg har custom made front selv.. D æ ha jort e å kappa av den stanga midt i fangeren, og montrert sølvnetting inni..... d ble faktisk veldig tøft. Ska prøv å få inn nå bilde i hælja:) prøver å få tak på ei "camino" leppe også, så hvis noen har ei bra leppe til salgs til æn bra pris så må dåkk sei frå:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Æ kain nå lægg inn litt bilde tå bil'n ette vi ha jort modifikasjonene å da:) litt bedre me senking å sånn da:) ps! bilen e ikkje rein på bilda da, å så e den nedfrosset:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 var ikkje de beste bildene men.... ska ta bedre bilder på lysdagen;) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 det va stilig=) vet ikke hva e synes om farga på nettingen. bi kankje kjedelig me svart... uansett, va tøft det der! Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det går jo an å bestille her da! http://www.dcp-shop.co.uk/buy-car-accessories/product_info.php?cPath=1_26_38&products_id=8176 Ække i Norge, men tror ikke det er så ille dyrt å bestille fra england Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Beklager. Så ikke at det sto hatch før nå. Selvom det sto rett foran nesa mi! Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 hehe.... går greit d ja:) synd at de ikke passer til sedan egentli:( ha jort seg bra på denne bilen trur jeg:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 det va stilig=) vet ikke hva e synes om farga på nettingen. bi kankje kjedelig me svart...uansett, va tøft det der! vi tenkte egentli på svart netting, men ville prøve sølv netting istedet. syns d ble bra jeg, ser d bedre når d er lyst ute da:) har tenkt litt på sølv netting i grillen også, men d blir kanskje for mye? ka syns dåkk? Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x3msport Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Rart at de bare lages til hatchback da! Hvem vil ha en sånn bil uansett? Sedan er jo så mye mye penere! Siter ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Rart at de bare lages til hatchback da! Hvem vil ha en sånn bil uansett? Sedan er jo så mye mye penere! Jeg syns også d er rart, ville egentli trudd at sedanen var mer populær :wonder Slipper jo den viskeren på bakruta og da:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Rart at de bare lages til hatchback da! Hvem vil ha en sånn bil uansett? Sedan er jo så mye mye penere! helt enig,hb etter min mening virker litt som mammabil... :biker Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Rart at de bare lages til hatchback da! Hvem vil ha en sånn bil uansett? Sedan er jo så mye mye penere! Husker ikke jeg helt feil blir disse lampene produsert i england, og der er det nesten bare hatchback som går... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg