kylling Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hmm, det ekke dører på den flushit er nok for og stive av bilen. bilen knekker i to uten... Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anette85 Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg var med å hente den;) og vi kjørte ca 30 mil fra sverige og hjem!heldigvis kjørte jeg min egen bil, så jeg satt godt å varmt! syns litt synd på typen å kompisen som satt der å frøys;) men det var vært turen!skl si vi fikk mange rare blikk! skl prøve å få overtalt typen til å legge ut videoen av bilen her;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 jeg var med å hente den;)og vi kjørte ca 30 mil fra sverige og hjem!heldigvis kjørte jeg min egen bil, så jeg satt godt å varmt! syns litt synd på typen å kompisen som satt der å frøys;) men det var vært turen!skl si vi fikk mange rare blikk! skl prøve å få overtalt typen til å legge ut videoen av bilen her;) Genialt. Det hadde vært kult. Så ganske kaldt ut når vi så bilen stå der.. Lo godt når jeg så det var norske prøveskilter og at det "bare" var 10 mil hjem :rolleyes: Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Det er bilen min for fean! Den ble kjøpt i Torsby i Sverige å kjørt over eda i tollen. 25Mil!! Har du tlf nr til han med 142?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 haha foreldra til dama bor i hagfors. Sett den bilen der. Har og festet med tiligere eier. Artig bil. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Det er konge! var bilen gul da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Noen som er intisert i bilen? HEHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Noen som er intisert i bilen?HEHE Troor ikke det, hehe. Hvor mye måtte du gi for bilen? Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 prisen er hemmelig :) Tror denne bilen kommer til å bli sjefs bil i Strømstad på Skjærtorsdag! Må vel innom noen volvo treff med den å vel (vist det er ok vær da!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 prisen er hemmelig :)Tror denne bilen kommer til å bli sjefs bil i Strømstad på Skjærtorsdag! Må vel innom noen volvo treff med den å vel (vist det er ok vær da!) haha ja det kommer til og bli helt konge med den i strømstad Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 haha. på skjærtorsdag tror jeg den blir helt rå da. prøveskilter er fint :) Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Prøveskilter + masse øl = Strømstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kylling Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 hehe. knall. kan lønne seg og kjøre bilen inn dagen før. de hadde kontrol der i fjor på vei inn til strømstad.... Siter 2002 passat V6 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hehe. knall. kan lønne seg og kjøre bilen inn dagen før. de hadde kontrol der i fjor på vei inn til strømstad.... Ja var et par kontroller fra svinesund til strømstad. Takk gud for de som blinka så fint med lysa sine. Ellers tror jeg nok jeg hadde fått en liten fartsbot. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Det er jo ikke noe ulovlig med den bilen nin da... Den er jo godkjent i sverige. Fikk høre fra biltilsynet att bilen skulle være godkjent i norge å vist den var godkjent av Svenske myndigheter.. Blir jeg stoppa (som er mest trolig) får jeg bare dra på dådyrøya å bli litt blank i dem å sippe på gebrokkent svensk: Inte viste jag att denna bilen inte kunne kjøra på svenska vegar! Jag ar inte svensk jag ar bara sjuk! damndamn damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg