Ole-P Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 her er da min flørste mod. yodude org: mod: orginal bildet er tatt fra orginal bildet "URQuattro" moddet sin ut av så hvis noen blir furtne for at jeg har bøffet litt så kan jeg godt slette det.. Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Felgene var ganske lyse og blurry'e, men ellers fet modd, til go være første! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 eneste felgene jeg fant som passet. gadd ikke leite nettet rundt etter felger. så vet det med felgene. så har jeg ikke snøring på åssen man skal få til litt farge endring ennå så at felgene ville fått litt annen nøyangse å dettet litt mere inn i bilen. og så var det helt svart inni hjulbuene så dekka se også helt mongis ut. men hvis jeg ser bortifra hjula så er jeg faktisk ganske førnøyd med bilen med tanke på at jeg brukte rundt timen på bilen Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg