vwsportz Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hei..holder på å lage meg dørsider av glassfiber..joda den første platen pusset jeg helt ned..ja det tok flre timer:) hva heter det stoffet jeg istedenfor kan bruke å ha over ujevnhetene i glassfiberen? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Gelcoat .... Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 sparkel ? :P Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ompalompa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Sparkel er tingen, gelcoat er lite egnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Var på bilxtra i går, de hadde noe som heta sprøytesparkel... Man skulle bruke lakksprøyte til det. Noen som har erfaringer med dette? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ompalompa Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Var på bilxtra i går, de hadde noe som heta sprøytesparkel... Man skulle bruke lakksprøyte til det.Noen som har erfaringer med dette? Sprøytesparkel er no drit etter min mening, har erfart selv at den kan koke når en lakker bil med 2komponentslakk. Jeg anbefaler finsparkel til små ujenheter, for så å slipe med fint våtslipepapir. Veldig viktig at en rubber det en har støpt, slik at sparkelen sitter skikkelig, da sparer en masse tid, banning og hodebry knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg