TurboXs Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 jeg har ei 200 blokk som er nyoverhalt med ringer og lagere. malt opp igjen oh er nå jævelig bra. Denne er til salgs men da jeg skal bygge motor så syns j det er galt å rive denne som er så bra så da lurer jeg på om det er noen som trenger denne. Så jeg trenger ei blokk og veiv i bytte +penger. Vet det er mange som er på jakt etter 200 blokk men denne selger jeg ikke så sant jeg ikke har ei annen ei jeg kan bygge på. Har 200 blokker på handa fra england men vil prøve å unngå alt det styret med å hente derfra ring for mere info 92217804 Fredrik Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fordcosworth Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hvilken boring er det? Skal plukke min ifrahverandre i julen, mye skal du evt ha for hele pakka, hvis blokken min er sprekt? Siter Sierra Cosworth sedan 2wd 300hk, 455nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg