audison Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 hehe gjort i beste riv og røsk stil Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt fin de-badging bak:) Fin hva for noe??? :confused: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 de-badging = fjerning av merkene :rolleyes: du ser vel hullene som er igjen.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Åja! Hehe! Ser nesten litt hjemme-gjort ut! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Brandtenborg Åja! Hehe! Ser nesten litt hjemme-gjort ut! :D er dette din bil eller?? bilen er på mortensrud?.- jeg ringte i går. men trakk meg. trenger penger nå til nye ruter på bilen så jeg skla ike ha no bil:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by rdl er dette din bil eller?? bilen er på mortensrud?.- jeg ringte i går. men trakk meg. trenger penger nå til nye ruter på bilen så jeg skla ike ha no bil:) Detter min bil ja. Den befinner seg på Mortensrud. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 SOLGT HELE DRITTEN!! :D :D :D :D :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg