trønder Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Nå har jeg fått et tilbud på MDS Audiophile pro CF6, er det noen som har noen erfaring med disse settene? og da mener jeg lydmessig og kvalitetsmessig i forhold til andre produsenter i den prisklassen (3000 +- ). jeg må kjøpe meg et nytt sett snart, for det jeg har sprengt det jeg hadde (DLS ms6). jeg har fått et tilbud på et fokal sett her inne som jeg også vurderer. Det jeg lurer på er lyd/kvalitet i forhld til pris. yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ingen som har noe innlegg eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundlord Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 ingen som har noe innlegg eller? jeg tror nok jeg selv ville ha valgt focal framfor mds.Har den gamle toppserien av mds og syns ikke det spiller spessielt bra.Focal spiller høyt og pent.Mds spiller ikke fullt så høyt.Iallefall ikke de jeg har.Men du får jo sikkert høre begge settene spille,så kan du jo sammenligne selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg