Gå til innhold

eeeehøm!!! Tektyl...

Ranger emnet


Grinder_MB

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg så d*** lei av tektyl well , noen som har en enkel måte å få bort tektyl behandlinga fra understellet... ?? jeg gikk serriøst amok her en dag, satt meg ned m det feite samurai bladet og skjærte og skrapte... :deng :deng :deng

 

Går det ikke an å bruke sandblåsing elr no sånt faanskap på det?? trenger sååå utroooli hjelp her folkens.. ehhe damndamn

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått inntrykk av at om du skal tectylbehandle bilen på en tectylsjappe, så steamer de av den gamle tectylen din.

Men du har som meg kanskje ikke mulighet for å heise opp bilen din og spyle med vaaaaaaaarmt vann..

 

Jeg pussa ned bærebruene og bakakselen på golfen min, da brukte jeg en slik

 

Archive%5CProduct_images%5C19%5CLarge%5C19-203_l.jpg

Børste fra biltema

Med gjenget feste (M14) for vinkelsliper. Høy avvirkningsevne. Viklet oljeherdet ståltråd: 0,5 mm.
Koster en snau 50 lapp.

 

Testa også en slik:

 

Archive%5CProduct_images%5C20%5CLarge%5C20-835_l.jpg

 

Grovrengjører

For vinkelsliper. Egnet for maling- og rustfjerning, rensing av sveisefuger m.m. Meget høy kvalitet.
Koster fra 70-120 kr, men var ganske udrøy i bruk, dvs at den ble fort borte.... Men, den er kanskje hakket mer effektiv og litt snillere mot stålet som ligger under enn den første børsten.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varmluftspistol og sparkelspade, funker som bare rakker'n, tectylen glir av som bare det!

 

ville det ha vært noe som biltema har? sparkelspade?

 

noen som har tips ang. bra og billig tektyl?

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår